Consumi carbohidrati si grasimi inainte de a te antrena ? Citeste acest articol in continuare!

ZIarul New York Times a publicat un articol cu titlul “Ar trebui atletii sa consume carbohidrati sau grasimi ?” in decursul saptamanii trecute, care se baza pe un studiu care arata ca o dieta compusa in proportie de 85% grasimi poate ajuta la imbunatatirea performantelor generale pentru atletii de anduranta mare mai mult decat o dieta bogata in carbohidrati, considerata pana in momentul de fata a fi cea mai buna pentru atleti. Si, prin grasimi, ei se refera la grasimile bune, care provin din alimente cum ar fi de exemplu nucile, avocado si uleiul extra virgin de maslina, si nu la alimente cum ar fi cheeseburgerii sau cartofii prajiti. Dar, inainte de a iti arunca pe geam obiceiurile de a manca sanatos, e important sa stii ca aceste recomandari nu ne sunt adresate noua, ci atletilor reali. Noi vorbim aici de atletii care se antreneaza pentru a castiga bani- cum ar fi de exemplu jucatorii din NBA, inotatorii olimpici sau alergatorii profesionisti de la maraton.

Sa fim putin sinceri cu noi insine: Majoritatea dintre noi nu ne antrenam mai mult de o data sau de doua ori pe saptamana si cu siguranta nu ne antrenam o zi intreaga si, prin urmare, acest mod de a manca nu ne este recomandat, nici pentru cei care sunt in echipa de fotbal a liceului sau a universitatii sau pentru oamenii care se antreneaza in mod regulat. Totusi, aceasta informatie cu siguranta pune sub semnul intrebarii modul traditional de gandire si, asa cum se intampla in mod obisnuit cu aceste articole, ne face sa ne intrebam daca acest mod de a manca ar putea aduce beneficii si altor tipuri de atleti sau celor care sunt activi in mod moderat. O sa continuam sa urmarim aceste cercetari pentru a obtine mai multe informatii.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *