Motive pentru a manca mai sanatos si care nu includ pierderea in greutate

Data viitoare cand esti intr-un loc unde sa vand reviste- la un aeroport, la o farmacie sau poate la un muzeu- analizeaza coperta unei reviste de fitness si cu siguranta o sa vezi fraze precum: “Mananca pentru abdomene” sau “Dieta alimentara pentru un abdomen bine definit”

Ideea de a manca mai sanatos pentru a arata mai bine  oarecum calca in picioare ideea de a manca mai sanatos pentru a trai mai mult sau, cel putin, pentru a trai mai sanatos. Dar acsta este motivul pentru care cliseuri precum “abdomenele sunt facute in bucatarie” si “mananci gunoi, arati precum un gunoi” sunt primele lucruri la care multi dintre noi ne gandim atunci cand auzim de :mancat sanatos”.

Prin urmare, noua ne-ar place sa iti amintim de mai multe motive pentru care sa mananci mai sanatos care nu includ sa pierzi in greutate sau sa iti faci un abdomen de invidiat.

De ce mancatul sanatos iti poate afecta mai mult decat propria ta greutate

O memorie mai buna: dietele mediteraneene- planuri de mese care sunt bogate in verdeturi, fructe, legume, seminte, boabe si grasimi mononesaturate- nu doar ca au un gust mult mai bun decat cinele de la televizor, dar de asemenea pot sa stimuleze nivelul de atentie si sa indeparteze declinul cognitiv, conform cercetarilor din jurnalul “Frontiers in Nutrition” (“Frontiere in Nutritie”). Pentru populatia care imbatraneste, adaugarea uleiului de masline sau a nucilor in dieta poate sustine functiile cognitive, conform unui studiu recent de cercetare.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *